Banii Inapoi Garantat

10 zile termen de returnare

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos

Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitarea de retur se face prin completarea unui formular   Contact in urma careia veti primi un numar de retur - numar RMA. In ambele cazuri - returnarea produsului prin curierat rapid - este obligatorie prezentarea Numarului RMA.

Cum functioneaza?

Dreptul de Retur in 10 de zile este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de la  

husetari.ro (Sc Tabara Telecom SRL). Pentru a beneficia de returul produselor in 10 zile, trebuie trimis un mesaj      

 Contact  la sectiunea retur de pe site, cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Cererile trimise dupa 30 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.

In mesaj trebuie specificate urmatoare date:

1  Cerere cod RMA

2  Motivul(nu este obligatoriu)

3  Date bancare in care doritii sa se faca viramentul

Atentie!!!

Toate costurile de transport pentru coletul returnat vor fii suportate de client.Coletele cu livrare gratuita se va percepe taxa de expediare catre dumneavoastra in valoare de 18 de lei.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de Curier rapid.

Rambursarea se face doar in cont bancar.

Va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Mentionarea pe documentul de transport a numarului de retur Rma; 
- Atasarea obligatorie a facturii (copie)
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata inscriptia care sa contina urmatoarele informatii:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: S.C. Tabara Telecom S.R.L

Telefon: 0741700518
Adresa: Str. Ansberg, Nr. 29A , Oras Alba-Iulia, jud Alba

Cod Postal: 510310

Numar Rma: ****

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

-Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile* se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie -in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de livrare si returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile*  de la primirea returu-lui.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou,fara factura sau cod RMA ne rezervam dreptul de a refuza
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii produsului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de husetari.ro.

 

Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

 

Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de husetari.ro.

* zile lucratoare


NOTA 
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale.Factura (o gasiti in contul dumneavoastra) si codul RMA. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.


Sus